torsdag 19 juni 2008

Present/födelsedag

Igår kväll kom Cissi ner en liten stund ,för hon ville överlämna en tidig födelsedags present! Presenten innehöll 3 böcker av Helen Tursten som hon visste jag ville ha. Så jag hoppas hinna läsa mycket på våra semester.. TACK CISSI!
Min födelsedag ja,den firas eventuellt på en Sportsbar i Edmonton,det är ju fotbollsfinalen den dagen,och om Holland spelar vill vi ju inte missa det. Så blir det så,får vi ju sitta i baren redan kl. 12 på förmiddagen, i och med den 8 timmars tidskillnaden ,det kan bli en lååång dag! hihihi

3 kommentarer:

Cissi sa...

det var så lite så. som sagt inte så rolig present kanske men jag visste att du gärna ville ha dem ;)
Hoppas du hinner läsa massor nu ;)
Önskar jag kunde sitta på den där baren med er!

Anonym sa...

Låter väl trevligt att sitta i baren fr kl 12! ;)Då blir det förhoppningsvis en lång födelsedag!! =) Synd att vi inte kan vara med o fira!! =(
Torben fyller ju samma dag, så vi får fira lite extra för dig då oxå!! ;) O vi ses ju som sagt ganska snart med!! =)) Kramis!

Anonym sa...

En sportsbar kl 12 låter kul tycker jag;)Mamma