Igår kväll kom Cissi ner en liten stund ,för hon ville överlämna en tidig födelsedags present! Presenten innehöll 3 böcker av Helen Tursten som hon visste jag ville ha. Så jag hoppas hinna läsa mycket på våra semester.. TACK CISSI!
Min födelsedag ja,den firas eventuellt på en Sportsbar i Edmonton,det är ju fotbollsfinalen den dagen,och om Holland spelar vill vi ju inte missa det. Så blir det så,får vi ju sitta i baren redan kl. 12 på förmiddagen, i och med den 8 timmars tidskillnaden ,det kan bli en lååång dag! hihihi
torsdag 19 juni 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
det var så lite så. som sagt inte så rolig present kanske men jag visste att du gärna ville ha dem ;)
Hoppas du hinner läsa massor nu ;)
Önskar jag kunde sitta på den där baren med er!
Låter väl trevligt att sitta i baren fr kl 12! ;)Då blir det förhoppningsvis en lång födelsedag!! =) Synd att vi inte kan vara med o fira!! =(
Torben fyller ju samma dag, så vi får fira lite extra för dig då oxå!! ;) O vi ses ju som sagt ganska snart med!! =)) Kramis!
En sportsbar kl 12 låter kul tycker jag;)Mamma
Skicka en kommentar