torsdag 19 juni 2008

Tid att blogga ,nej egentligen inte.. ;)

Men måset ju få uppdatera er där hemma lite. Kirby var på aterbesök hos plastkirrgen igår och tyvärr hade det blivit infekterat,så dom fick tömma det på lite var etc.. *mys,jag vet*
MEN det viktigaste är att det inte fanns några 'cancertentakler' på den sista biten hud dom tog bort!!!!!!!!!!!! Underbart!!!! Men det får bli ett besök på sjukhuset i Wetaskiwin nästa onsdag och kolla hur det ser ut med infektionen,kanske behöver han göra om alltihopa när vi kommer tillbaka hit om det vill sig illa... men men.
Var oxå med Emily hos öron,näsa ,hals doktorn igår och han konstaterade att hon har stora polyper i näsan och vatten i örongången på höger öra. Vill vi kan vi ta bort polyperna och sätta in rör i örat,och det tänker vi göra,tror det är bäst för henne. Han sa vi kunde avvakta,men om det nu inte blir bättre då känns det bäst att göra något åt det nu när hon är lite yngre. Så ska försöka hinna boka en tid för det så vi kan göra det under sommarlovet så hon slipper att missa skolan,hoppas det går!
Jag ska oxå ta bort en polyp men det sitter på ett helt annat ställe...... :P

4 kommentarer:

Cissi sa...

ja det var verkligen goda nyheter tycker jag!!! synd med infektionen men det ordnar sig det med!

Anonym sa...

Bra att dom tar bort hennes polyper i näsan!!! Stackarn, så som hon snarkar, gör "andningsuppehåll" osv så har hon skrämmt (bl a) Moster när vi sovit i samma rum...!!

Hoppas hon får en tid i sommar då O att Kirbys ben läker sig!! =)

Ha en trevlig resa till/i Canada o Hälsa!! Puss o Kram!!

Anonym sa...

Tror att Torben oxå har haft (har?) ett sånnt rör i örat...

Anonym sa...

Skönt att höra. Hoppas den där infektionen ger med sig också. Kram mamma