Happy Birthday to Sander today!!
Och Grattis till Oliver imorgon!!!
Hope youre having a great day,Sander! HOppas du far en kanonbra dag,LillOliver!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
2 kommentarer:
Sander tackar och är smickrad över omnämnandet i bloggen, särskilt som du 'missade' antal år ;o))
Hoppas resan har gått bra, att jetlaggen inte är allt för jobbig, och framför allt att ni får det jätte trevligt!
Som det ser ut nu skickas jag på jobb i Amerikatt under juli-augusti. Så shopping du inte får med dig själv kan jag ta med mig då. Jag lär väl ändå fastna i tullen då jag överskrider gränsen för antal Ziplock bags som är tillåtet att föra över gränsen för privat bruk. Så extra butterscotch chips eller dylikt gör nog inte till eller från.
Hälsa Kirby och barnen från oss och sköt om er!
Kram ~ T
Halloj vännen !!
Grattis på födelsedagen !!
kram från Linda
Skicka en kommentar