What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
lördag 7 juni 2008
Vilka energiska barn jag har denna morgon,dom har redan hunnit klippa,klistra,måla,dansa och nu leker dom med playdoh och ätit lite frukost där emellan och kl. är 9.30...
Ni får lära dem att rensa ogräs, kratta grus gången och köra gräsklipparen så får de utlopp för energin ;o))...Just kidding, så klart. Ha en bra måndag! ~T
gud jag håller med hanna jag vill också ha deras energi. mina ungar är ju likadan. i lördags satt de och åt frukost kl 6!! ska nog göra som Therese säger och lära dom lite hushållssysslor eller trädgårdssysslor hihihi
4 kommentarer:
Kan inte jag få lite av deras energi!!?? =)
Ja gud ja, ge mig lite också. I 30 gr värme orkar man inte så mycket. Kram mormor
Ni får lära dem att rensa ogräs, kratta grus gången och köra gräsklipparen så får de utlopp för energin ;o))...Just kidding, så klart. Ha en bra måndag! ~T
gud jag håller med hanna jag vill också ha deras energi. mina ungar är ju likadan. i lördags satt de och åt frukost kl 6!! ska nog göra som Therese säger och lära dom lite hushållssysslor eller trädgårdssysslor hihihi
Skicka en kommentar