lördag 7 juni 2008

Vilka energiska barn jag har denna morgon,dom har redan hunnit klippa,klistra,måla,dansa och nu leker dom med playdoh och ätit lite frukost där emellan och kl. är 9.30...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte jag få lite av deras energi!!?? =)

Anonym sa...

Ja gud ja, ge mig lite också. I 30 gr värme orkar man inte så mycket. Kram mormor

Anonym sa...

Ni får lära dem att rensa ogräs, kratta grus gången och köra gräsklipparen så får de utlopp för energin ;o))...Just kidding, så klart. Ha en bra måndag! ~T

Cissi sa...

gud jag håller med hanna jag vill också ha deras energi. mina ungar är ju likadan. i lördags satt de och åt frukost kl 6!! ska nog göra som Therese säger och lära dom lite hushållssysslor eller trädgårdssysslor hihihi