Nu kl. 10 är det dax för Kirbys ingrepp...återkommer senare...
Uppdatering:
Kirby kom inte in förräns kl. 12,så han fick spendera 2 timmar på sjukhuset i 'onödan'. Och vid 14.30 hade jag inte hört av honom ännu,så jag begav mig till sjukhuset ändå och kolla om jag kunde leta upp honom. När jag väl parkerat på sjukhusparkeringen ringde han! Han hade somnat eter operationen...men tydligen hade sköterskan sagt att hon ringt mig och talat om att jag kunde hämta Kirby,saken är att jag aldrig fått nått telefonsamtal...så antagligen ringde hon fel nummer,för sköterskan hade även sagt att det inte verkade som att 'jag' förstod vad hon sa-nä det tro fanken det om hon ringt fel nummer!!!
Iallafall,dom har tagit en bit från vaden på samma ben som leverfläcken satt och satt över. Kirby sa att det lät som dom använde en rakapparat och rakade av en bit...iiihh.(Han var alltså lokalbedövad bara!) Och stackarn hade känt när dom började skära bort hud runt det gamla såret!!!! Så Kirby sa att -det där kände jag. Jasså sa läkaren,då får vi ge mer bedövning..jo man tackar!
Nu har han givetvis ont,men han är ju inte den som klagar,utan det är
när jag som frågar hur det känns,då säger han att det gör ont! OCh han tar det lugnt,vilket han annars har svårt för,men han har väl insett att det inte är en förkylning han handskas med...men jag fick skälla lite på honom för att få honom förstå allvaret. ;)
Han ska tillbaka på torsdag och ta bort bandaget.
Så den här helgen tar vi det bara lugnt här hemma!
Så nu hoppas vi detta är över!!!!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

6 kommentarer:
Vi hoppas allt gått bra. Kram mamma o pappa
Jag hoppas att allt verkligen har gått bra!!!
Kramar till er! // Martina.
Ja, nu får det allt vara över!!! Lokalbedövningar vid lite större ingrepp e INTE trevliga....!! UGH!
Krama honom från oss! Vi tänker på er hela tiden!! Moster o morbror!
Hoppas allt går bra med Kirby! Kram Emma
Skönt att det är över och att det gick bra!! Du får ta och binda fast han i soffan så han tar det lugnt nu!
Skicka en kommentar