onsdag 4 juni 2008

Några bilder på barnen ..




2 kommentarer:

Anonym sa...

Gosepluttar, ska bli så kul att träffa er snart igen!! Puss fr krull-Moster!

Anonym sa...

Älskar er. Mormor o morfar