onsdag 4 juni 2008
Marknad
Var ner på stan som sagt,och hann med en snabbis pa marknaden nere i centrum oxå. Gud vad det är mysigt att gå där! Fick köpt hem en massa frukt som jordgubbar,blåbär och hallon, och lite blommor så klart, hade kunnat köpa massa mer men tiden räckte som vanligt inte till innan Emily skullle hämtas på skolan. Men det är ju marknad på lördag igen,så jag tror jag får ta mig en sväng dit då oxå. Det lär ju bli en lugn helg med en haltande karl i huset ändå!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
jag älskar också marknaden. jag vill som sagt gärna ha gerberas till mina nya vaser så jag får nog ta mig en tur på lördag jag med ;)
Vad mysigt det låter!!
Kram Martina.
Jag vill oxå gå på marknad!! Det kanske är v31 när jag kommer ner till er..!? =) Vill köpa me blommor... Det e ju såå billigt hos er!
Jag saknar marknaden i Utrecht. Vi var alltid där på lördagsmorgnar. Det är så trevligt att köpa fisk och kyckling av gubbarna istället för inplastade paket i matvarubutiken.
Skicka en kommentar