fredag 20 juni 2008

Kanonbra timing

Tror ni inte på f*******n att vår tvättmaskin gick sönder idag....det blir ju jättekul att komma hem och inte kunna tvätta.... ahhhhhh

GLAD MIDSOMMAR förresten..... :P

1 kommentar:

Emma sa...

Kom hem med tvätten hit! Så sitter vi i trädgården och dricker vin (för dig då, jag dricker saft) medans vi tvättar!