Tror ni inte på f*******n att vår tvättmaskin gick sönder idag....det blir ju jättekul att komma hem och inte kunna tvätta.... ahhhhhh
GLAD MIDSOMMAR förresten..... :P
fredag 20 juni 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
1 kommentar:
Kom hem med tvätten hit! Så sitter vi i trädgården och dricker vin (för dig då, jag dricker saft) medans vi tvättar!
Skicka en kommentar