tisdag 10 juni 2008

Nervös

JAG är nervös redan nu inför matchen med Grekland ikväll...hur löjlig kan man bli!! :) Jag vet att jag inte kommer klara av att titta utan kommer springa runt och pyssla med annat medans jag skickar en glimt på tv:n då och då. Men HEJA SVERIGE helt klart!

Kul var det ju att Holländarna vann igår iallafall,det var massa fyrverkerier och tutande bilar efter vinsten igårkväll och det här var bara efter FÖRSTA matchen,hur låter det om dom vinner..._???

4 kommentarer:

Cissi sa...

jag vet! jag är också nervös och det blir inte bättre av att läsa aftonbladet hihii
Jag tänkte precis samma sak igår tänk holland skulle vinna hela em herregud vilket liv!!!

Anonym sa...

Sverige ska till Final!! (Hoppas jag iaf!) Igår va vi ju på Avenyn, som hade storbilds-TV o det va mkt folk där o kolla på matchen! Flera tog kort på mig o Torben... Vi va me på bild o kommentar i GP idag...hihi! Vi hade fotbollshattar, STOR sverigeflagga o målat sverigeflaggor på mina kinder o Torben hade målat sin näsa (tippen) blå!? =) hahaha, kul hade vi! Vi trodde dom skulle vinna me 1-0, men det blev ju 2-0!! =) yeeeehhh!!

Anonym sa...

GT menar du väl Hanna :) Mor

Anonym sa...

Ja, just det ja.....GT va det!=)