torsdag 19 juni 2008

Näää,NU MÅSTE JAG gå och börja packa lite..... 2 dagar kvar! Fast med barnen får vi räkna nätter,det är lättare att förstå! :)

3 kommentarer:

Cissi sa...

vad ska jag ta mig till i 2 veckor??!! det är lääääääääänge...

Anonym sa...

Kan ni inte packa ner mig med!!?? ;) Snälla!

Anonym sa...

Ha en underbar resa och uppdatera oss alla då och då. Kram Mor o far