I helgen väntas en favorit i repris,OBERHAUSEN. Vi blir dock bara 3 skönsjungande tjejer som åker detta år. Men det kommer nog gå att dricka Starbucks,shoppa och snattras lika bra för det! Det är väl som sagt bara skönsången i baksätet som det blir lite mindre av detta år....hihihi
www.centro.com
onsdag 29 oktober 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Jag kommer garanterat att ta med mig mer än Justin
:-)
jag har ju bara lyckats följa med en gång och den här gången tar jag en tur till belgien istället ;)
Oh, ni kommer att ha så kul! Skulle ha planerat lite bättre med gravideteten. Inte en tanke hade jag ju på Oberhausen när jag blev gravid i februari ;-)
Åh va kul! Vilka blir det då?
Skicka en kommentar