fredag 31 oktober 2008

Höstvandring med Antons lekgrupp.

Imorse träffades mammor,barn och fröken från Antons lekgrupp för att gå i skogen och fika vid Natuurmonument S'Graveland,det ligger ca 15 min från oss. Vädret var med oss,några plusgrader med dis och lite sol.Så,vi tittade på kossor,gick en kort skogspromenad och hade avslut med kaffe och fikabröd vid lekplatsen. Jättemysigt var det och barnen stortrivdes. Anton sa att han ville åka tillbaka när vi åkte därifrån.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser andra barn med mössor.Det finns en del kloka föräldrar i Holland ändå;)Ser härligt ut där. Kram mamma

LINDA sa...

Jag vet mamma,men dom har amerikanska/engelska föräldrar.... ;)) Det var faktikst 2 holländska barn med mössa oxå...hihi

Anonym sa...

Åh va mysigt! Ser härligt ut som mamma skrev! =)

Cissi sa...

Mysigt! det är så kul att få vara med barnen en stund i deras värld.