fredag 31 oktober 2008
Höstvandring med Antons lekgrupp.
Imorse träffades mammor,barn och fröken från Antons lekgrupp för att gå i skogen och fika vid Natuurmonument S'Graveland,det ligger ca 15 min från oss. Vädret var med oss,några plusgrader med dis och lite sol.Så,vi tittade på kossor,gick en kort skogspromenad och hade avslut med kaffe och fikabröd vid lekplatsen. Jättemysigt var det och barnen stortrivdes. Anton sa att han ville åka tillbaka när vi åkte därifrån.


Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Jag ser andra barn med mössor.Det finns en del kloka föräldrar i Holland ändå;)Ser härligt ut där. Kram mamma
Jag vet mamma,men dom har amerikanska/engelska föräldrar.... ;)) Det var faktikst 2 holländska barn med mössa oxå...hihi
Åh va mysigt! Ser härligt ut som mamma skrev! =)
Mysigt! det är så kul att få vara med barnen en stund i deras värld.
Skicka en kommentar