tisdag 21 oktober 2008

Inga ursäkter mer!

Nu jäklar i eran lilla pengalåda. Nu flyger faktiskt Ryan Air från Säve, GÖÖÖÖÖTEBOOOORGGG till Weeze (Dusseldorf)Tyskland,och jag kollade på skoj vad man kan få för biljetter och man kan få dom för runt 500 KRONOR,så nu vill jag ej höra nån ursäkt att ni inte kan komma och hälsa på, för jag hämtar gärna i Weeze!!!!! ;)
www.ryanair.com ,check it out TODAY!

3 kommentarer:

Cissi sa...

tror nästan jag tar mig en tur till götet. får jag bo hos din mamma tror du? ville ju se bollebygd förstås :)

Anonym sa...

Cissi, Du kan få bo här, så får du se Göteborg ist! ;)

Ja, nu har dom inte så mkt mer att skylla på...!?! =)

Anonym sa...

Du är hjärtligt välkommen, Cissi. Siv (Lindas mamma)