Vår gamla TomTom bara försvann ifrån oss,ingen aning vart den kan ha tagit vägen. Antagligen hade den ramlat ur min väska en kväll när vi var i Amsterdam. Igår kväll stack Kirby iväg till Office Centre och köpte oss en ny,vi måset ju ha en när vi åker till Sverige till jul.
Och vilken grej! Vår andra TomTom var redan 5 år,så mycket har ju hunnit hända i teknikens värld under dessa år.
I vår nya TT finns redan kartor över hela Europa, Kanada och USA och det bästa av allt,du kan ladda ner cafeeer,butiker restaurangen mm mm. Så jag bad K ladda ner alla Starbucks i Europa!!! hihihi Man kunde även ladda ner alla systembolag i Sverige,men det behövs inte,det blir nog vi som tar med sprit och öl härifrån! ;)
Men vilken grej,hur kul som helst. Kanske ska ladda ner alla HM,Zara och Mangobutiker oxå... ;)
fredag 24 oktober 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Vi har oxå bestämt oss för att köpa en sån där sak. Jeroen har ju en inbygd i sin tjänstebil, så nu har vi börjat sakna det i vår privata bil.
Vad för modell har ni köpt? För vi är inte så hemma på det där...
Ja, tekniken den går frammåt!!
Vi har varken TomTom eller bil.... än iaf!
Skicka en kommentar