lördag 25 oktober 2008
Höstförkylda
Nu har vi åkt på en så där rolig höstförkylning med ihållande hosta.Ungefär samma som vi hade när vi åkte till Kreta för 1 månad sedan... Anton hade feber inatt men verkar ok idag igen. Jag sitter och nyser, och snoret och ögonen turas om att rinna. Den här höst-vinterperioden är underbar med förkylningar som hänger kvar i månader.. :P Men jag tar hellre förkylningar än kräksjuka!!;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Krya på er!! Kram
Usch ja, får hoppas att kräksjukan inte kommer till Bjälkv. i år. Peppar, peppar vi brukar ju klara oss bra.Kram mamma
Skicka en kommentar