lördag 25 oktober 2008

Höstförkylda

Nu har vi åkt på en så där rolig höstförkylning med ihållande hosta.Ungefär samma som vi hade när vi åkte till Kreta för 1 månad sedan... Anton hade feber inatt men verkar ok idag igen. Jag sitter och nyser, och snoret och ögonen turas om att rinna. Den här höst-vinterperioden är underbar med förkylningar som hänger kvar i månader.. :P Men jag tar hellre förkylningar än kräksjuka!!;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på er!! Kram

Anonym sa...

Usch ja, får hoppas att kräksjukan inte kommer till Bjälkv. i år. Peppar, peppar vi brukar ju klara oss bra.Kram mamma