onsdag 8 oktober 2008

Om....

..runt 3 timmar dyker mamma,pappa och Hanna upp! ;)Och imorgonbitti kommer jag kunna dricka perculatorkaffe igen och fira Antons födelsedag ordenligt,yeeessss!!! ;))

1 kommentar:

Cissi sa...

Stort grattis på Antons födelsedag!!

du sitter säkert och njuter av perculatorkaffe nu ;) Jag provsmakar nog lite på lördag.
Hoppas ni får det jättebra idag!