What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
onsdag 8 oktober 2008
Om....
..runt 3 timmar dyker mamma,pappa och Hanna upp! ;)Och imorgonbitti kommer jag kunna dricka perculatorkaffe igen och fira Antons födelsedag ordenligt,yeeessss!!! ;))
1 kommentar:
Stort grattis på Antons födelsedag!!
du sitter säkert och njuter av perculatorkaffe nu ;) Jag provsmakar nog lite på lördag.
Hoppas ni får det jättebra idag!
Skicka en kommentar