Emily är en riktig liten sakletare,nästan varje dag kommer hon hem från skolan med fickorna fyllda till bredden med kastanjer,sand ,stenar,gamla stickers och dyl som hon hittat på skolgården. Och ofta när man är ute och går dyker hon plötsligt ner mot marken för hon sett något som glittrar eller nått färglatt papper el. liknande. Jag får lite försiktigt smyga ner grejerna i soptunnan när hon glömt av det,annars kommer det se ut som ett ekorrbo här!
Och Anton har redan börjat med att fråga VARFÖR;VARFÖR;VARFÖR HEEELA tiden,tycker det är lite tidigt men det kanske det inte är. Emily var inte så frågvis när hon var i hans ålder men det har däremot kommit nu,med råge,det frågas om ALLT! Men Anton säger ju det holländska ordet för varför,waarom, men kan inte uttala r ordenligt ännu så det blir -Wallom,mamma,wallom??? :)
tisdag 21 oktober 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
Julian är likadan! Jag blir tokig på alla stenar, snäckor, nötter och grejer.
GODINGAR!!!!!
Wallom, wallom kan man inte bli miljonär så man kan hälsa på dessa goingar lite oftare. Kram mormor
Skicka en kommentar