torsdag 30 oktober 2008

Så har vi en febrig Emily....hoppas bara bacillen håller sig borta ifrån mig tills på lördag..... :S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh nej... Kry på dig Emily o smitta inte mamma så hon kan åka på shopping! ;) Kram

Emma sa...

Oliver var hur gnällig och hängig som helst när han kom hem. Han kändes varm och somnade i Jeroens famn på soffan...