tisdag 21 oktober 2008

Födelsedagarna

Full rulle var det ju förra veckan med massa firande av båda barnen. Mamma,pappa och Hanna åkte hem på torsdagsmorgonen så det blev tyst i huset igen. Mormor och morfar köpte en cykel till Anton på hans födelsedag,det var en hit! Tårtorna till dubbelkalaset beställdes som alla tidigare år från Sweet Things,men vi fick göra lite av Antons dekoration själva för dom hade inte tid (vi beställde försent och dom har blivit superpoppis och busy) men det blev bra ändå och tårtorna var som vanligt supergoda!
Antons födelsedag

Dubbelkalaset

Emilys födelsedag när hon blir firad i skolan!

2 kommentarer:

Cissi sa...

supergoda var de! även om jag inte orkade hela min men jag hade ju ätit så mycket gott innan ;)

Anonym sa...

Jag håller med cissi, fast jag orkade allt! =)
Kollar man på det lilla kortet på Emily m "fyrvärkeriet" i tårtan, ser det ut som om Emily har slängt grädde el nåt på hon bredvid! hihihi!