tisdag 21 oktober 2008
Snyggo i pyjamas
Hur kommer det sig att den enda dagen på veckan jag råkar gå i morgonrock och osminkad lite för länge,kommer det folk och ringer på dörren och man bara vill inte öppna för man känner sig som värsta ruggugglan. Men har man 2 söta små barn som rusar till dörren och öppnar åt en har man liksom inget val,det e bara att lägga på sitt bästa leende,men svärandes inombords,och kolla vad dom vill! En kom med ett paket till mannen,och den andra ville rengöra vår skorsten- så inget värt att öppna dörren för var det heller! ;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
jag vet det är precis likadant här. väldigt irriterande
Skicka en kommentar