What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
fredag 31 oktober 2008
HAPPY HALLOWEEN!!
Får se om det kommer några barn för Trick or Treat ikväll.....Vi har dekorerat med lte spindelnät,häx och spöklyktor och pumpor förståss,e man gift med en kanadensare så är man!;) Ha en bra kväll!!
1 kommentar:
Anonym
sa...
Tack, det samma!! Här har inte dekorerats nåt..... =( (min jobbhelg dessutom!) Men jag vill dekorera fint o mysigt, får väl bli t nästa år!? Kraam på er!
1 kommentar:
Tack, det samma!! Här har inte dekorerats nåt..... =( (min jobbhelg dessutom!) Men jag vill dekorera fint o mysigt, får väl bli t nästa år!? Kraam på er!
Skicka en kommentar