tisdag 24 april 2007

Antons favoritlåt... Antons favorite song...

...just nu är ; "Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polkadot Bikini"...... tydligen längtar han till stranden och tjejer i bikini!!! :))
Han går och ställer sig vid datorn och säger - "bop,bop,bop,bop" , som den låten börjar med,hur kul som helst.
Sen är ju oxå Ya Ya Yippie med belgiska tjejtrion K3 oxå en storfavorit just nu....var ska detta sluta,jag ska ju ha en liten hårdrocksson!! ;)

... is right know ; "Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polkadot Bikini".....I guess he¨s looking forward to spending time at the beach checking out girls in bikinis....! :))
He goes and stands by the computer and says " bop,bop,bop,bop" ,like the song begins with,so cute! But in my vision Anton is gonna be a rocker....we'll have to see where this ends...! ;))

1 kommentar:

Therese sa...

You're IT! Kolla min blogg for vidare instruktioner (speciellt punkt 2 som hjalper mot mer fodelsemarken m.m.)