tisdag 24 april 2007

*Inlagg 100!!* Leverfläckar- födelsemärken

Det är tyvärr något jag har blivit väldigt 'välsignad' med,har hundratals på min kropp och det är verkligen inte kul- jag stör mig ganska mycket på dom, för personligen tycker jag inte det är direkt fint och gör att jag tex inte gärna går med för mycket bar hud,bikini kommer sällan pa förutom i trädgården.... Jag vet att många har leverfläckar,men inte sett någon med den mängden jag har (det är ju förmodligen bara jag själv som tänker på det för jag ser dom jämt...Kirby tycker tex jag är jättelöjlig som bryr mig,för han påstår att det är inget han tänker på...:)
Det är inte bara att jag ogillar dom personligen,men jag blir ju oxå extra nervös när det kommer till saker som hudcancer där jag därmed är i en ganska stor riskzon med min bleka skandinaviska hud. Jag är ju inte någon som storgillar att ligga i solen hela dagen i och försig men jag tycker jag bara får fler och fler leverfläckar och får för mig att ALLA ser cancer'aktiga' ut på ett eller annat sätt. Var och kollade dom förra året men känner mig fortfarande inte direkt lugn,får för mig att inte hudläkaren kan ha kollat ALLA ordentligt osv...
Är det livets gång,att man ska ha en massa grejer att vara 'nojjig' över jämt och ständigt??? ;)
Solfaktor 30,here I come! :)

1 kommentar:

Comments by Klint sa...

Jag tog bort två stycken på ryggen för inte länge sedan. Jag var jättenervös, men det känndes inte alls. Efteråt blev det bara en pytteliten sårskorpa som inte ens kändes. Jag kunde tom göra det hos husläkaren och han kunde se på en gång att de inte var några farliga prickar. Du kan ju alltid gå och få dem kollade så du kan stilla sinnet en smula! Kram