Ja mina föräldrar klagar inte på vädret sen dom kom hit,igår var det hela 28 grader under dagern,så grillning och äta utomhus var det som gällde plus en cykel tur klarade vi även av.
Lördagen i Amsterdam med tjejgänget blev oxå en solig och härlig dag men det skriver jag mera om senare. Ja sommarvärme i mitten av april,både kul och lite skrämmande.....
måndag 16 april 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Vi har väl inte så mycket att klaga på här heller, 22 grader i skuggan! men skulle väl rasa till 12 imorn..! så jag passar på å sola, är lite kräftfärgad idag haha...
GRATTIS till pappa!!
Hej, hej! Här kommer en liten hälsning från mig och Anton som sitter i mitt knä och gäspar! Vi ska upp och bada nu. Dina barn är hur lätta som helst, så jag kommer fler gånger! :-) Kram
Skicka en kommentar