torsdag 19 april 2007

Tomt i kalendern tills nästa helg..

Vi har en helg utan planer,vad konstigt det känns,men det kan väl vara bra att ladda batterierna tills nästa vecka när nästa omgång med Sverigebesökare kommer!! Det är Jenny,Anders och Lucas som kommer. Jenny är min absolut äldsta,har känt varandra i 29,5 år (jag föddes 6 månader innan Jenny!;) och en av mina bästa vänner.Kul att man har det att se fram emot!!:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nemen vad bra. Da kanske jag och Oliver kommer och valdgatar pa sondag! Jeroen ska till Ajax och ar borta hela dagen!

Kramis

Anonym sa...

Det ska bli sååå roligt att få komma och hälsa på er!!! Vi har faktiskt känt varandra i 30,5 år! Men du kanske har förträngt att vi faktiskt fyllt 30? Hahaha! Men man känner sig ju fortfarande som 20+, eller hur?
Ses snart!
Kram kram Jenny