Vi bor numera i Playa del Hilversum!!!!
Det ända som saknas är en stooor pool men än duger det gott med barnens -jag får plats i den med,dock fungerar det inte att simma i den! ;)
Alltså detta väder,jag har skrivit om det många ggr med detta är inte sant. För en gångs skull BEHÖVS det regn i Holland,det trodde jag aldrig skulle ske! :) Men jag klagar inte,nu får vi ju främmat igen och då får det gärna vara bra väder och soligt så vi kan sitta pa baksidan och dricka rose'!!
torsdag 26 april 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar