torsdag 26 april 2007

Ny adress...!

Vi bor numera i Playa del Hilversum!!!!
Det ända som saknas är en stooor pool men än duger det gott med barnens -jag får plats i den med,dock fungerar det inte att simma i den! ;)
Alltså detta väder,jag har skrivit om det många ggr med detta är inte sant. För en gångs skull BEHÖVS det regn i Holland,det trodde jag aldrig skulle ske! :) Men jag klagar inte,nu får vi ju främmat igen och då får det gärna vara bra väder och soligt så vi kan sitta pa baksidan och dricka rose'!!

Inga kommentarer: