torsdag 12 april 2007

Babynytt 2

Då vill vi säga ytterligare ett JÄTTEGRATTIS, till Malin och Tassos denna gången som fick en dotter till igår,och Sofia som fick en lillasyster!!!!! Något namn har jag ej på denna lilla tjej heller,det börjar bli ett gäng namnlösa barn där hemma i Sverige... ;))
Nu hoppas vi få se bilder snart!!! Kramar till er från oss.

Inga kommentarer: