Anton lärde sig säga Mommo,första dagen dom var här,så det var ju kanon att Mommo själv fick höra premiären!!! Han säger många ord nu,men detta är ju lite speciellt ändå! .:)
Och igår kissade Anton på pottan för 1a ggn innan deras kvällsbad,och han visset vad han gjorde för denna gången satt han kvar och gjorde färdigt det han skulle!! Får se om det bara var en engångs förteelse....
Anton learned how to say Mormor (Grandma in swedish) while my parents were here,so Mommo herself got to hear the first time!!
And Anton peed on the potty for the first time yesterday before bathtime ,and he knew what he was doing cause this time he sat down and finished aht he was doing!!! Maybe a onetimer but anyways..!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Det var härligt att höra. Snart kanske han säger Moffa också istället för momma som han sa vid nåt tillfälle. Kram från Mommo
Skicka en kommentar