söndag 22 april 2007

Hårig

Glömmer att man faktiskt måste börja raka benen regelbundet igen,nu när solen och värmen är framme och kjol och trekvartsbyxa likaså *blev lite påmind i solskenet idag*..... :0 )

Inga kommentarer: