What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
söndag 22 april 2007
Hårig
Glömmer att man faktiskt måste börja raka benen regelbundet igen,nu när solen och värmen är framme och kjol och trekvartsbyxa likaså *blev lite påmind i solskenet idag*..... :0 )
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar