onsdag 11 april 2007

Babynyt.t Uppdaterad!!

Grattis till Jimmy och Linda som fick en dotter på långfredagen!! Har inte hört vad det blev för namn ännu. Grattiskramar till er!!
Update; Nu har jag fått ett namn på tösen,en IRMA blev det!!

Inga kommentarer: