torsdag 19 april 2007

Blivande Soffpotatis

Sorry Therese,det blir ingen powerwalking för min del....... Kirby har nämligen bytt digitaltv leverantör så nu har vi hur många kanaler som helst,där ibland E!(min favvokanal när jag bodde i USA...) och Star plus en massa musik och sportkanaler, så nu kommer det inte finnas någon tid över till att träna,det jag kommer öva är min fjärrkontrollstumme och min godisätararm.....!! ;))
Nädå,detta blir ju desto större anledning att ta sig ut ur huset så att jag INTE fastnar vid tv:n!! Therese,vilken dag börjar vi!???

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi borjar vilken dag som helst. Imorgon? Men det har later ju onekligen mycket intressant...E! ar ju min favvo ocksa! Hur skall detta ga?