Sorry Therese,det blir ingen powerwalking för min del....... Kirby har nämligen bytt digitaltv leverantör så nu har vi hur många kanaler som helst,där ibland E!(min favvokanal när jag bodde i USA...) och Star plus en massa musik och sportkanaler, så nu kommer det inte finnas någon tid över till att träna,det jag kommer öva är min fjärrkontrollstumme och min godisätararm.....!! ;))
Nädå,detta blir ju desto större anledning att ta sig ut ur huset så att jag INTE fastnar vid tv:n!! Therese,vilken dag börjar vi!???
torsdag 19 april 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Vi borjar vilken dag som helst. Imorgon? Men det har later ju onekligen mycket intressant...E! ar ju min favvo ocksa! Hur skall detta ga?
Skicka en kommentar