onsdag 25 april 2007

DHW

Äntligen har jag sett avsnittet alla pratat om *affärsscenen*,och givetvis lipade jag som bara den,jag missade det avsnittet när det visades för 2 veckor sedan och då kunde jag ju inte kolla igår på tv heller.... MEN nu är det ju så att jag laddat ner HELA säsong 3 m. Desperate Housewifes och kollade då på dessa 2 missade avsnitt igårkväll ( med en Anton i knät som inte ville sova...) och ligger nu före holländska utsändingarna....Det blir lätt att man kollar vidare,men jag har bara kollat till halva del 10 ,Cissi, så jag har inte fuskat så jättemycket! ;))

1 kommentar:

Cissi sa...

men fan då nu måste ju jag hem och ladda ner också!!! annars kommer du försäga dig vad som händer ;)