What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
tisdag 1 april 2008
AHH,igar intog jag min forsta kaffe pa baksidan,tillsammans med barnen och Nina,hur underbart som helst. Idag ser det tyvarr inte sa 'drickakaffeute'vanligt ute.
Åhh, låter gott! Hoppas våren kommer snart!!! Jag vill fika på min balkong i solen!! Kanske vi kan göra när du/ni kommer hit!! =)) (OBS! Jag passar gärna barnen nån/några dagar!) LÄNGTAR!!
Ja, det var verkligen trevligt att kunna sitta ute. Det var bara det att jag blev sjuk sedan och har fortfarande inte återhämtat mig! Fast jag var ju hängig redan innan så jag kan nog inte skylla på att vi satt ute.
4 kommentarer:
fasiken jag skulle ha kommit ner ändå :( hade du bakat också??
Åhh, låter gott! Hoppas våren kommer snart!!! Jag vill fika på min balkong i solen!! Kanske vi kan göra när du/ni kommer hit!! =)) (OBS! Jag passar gärna barnen nån/några dagar!) LÄNGTAR!!
Ååå så skönt!!! Hade gärna joinat er där....
Värmen kom lite här igår oxå, den kom upp till +13 på em. Underbart!
Kram Martina.
Ja, det var verkligen trevligt att kunna sitta ute. Det var bara det att jag blev sjuk sedan och har fortfarande inte återhämtat mig! Fast jag var ju hängig redan innan så jag kan nog inte skylla på att vi satt ute.
Skicka en kommentar