måndag 14 april 2008

Vårvärme-kallt-vårvärme-kallt...va f**n kan det inte bli RIKTIG vårvärme nån gång för,det är ju mitten av april!! Im waiting....

1 kommentar:

Anonym sa...

I'm waiting tooooooo!!!!! Idag blåste det görkallt, "isvindar"!!!