måndag 14 april 2008

Helgen i korthet-feber,raggarbilar och stranden

Ja sonen fick ju som sagt feber som höll i sig även på lördag ,men vi fick gjort lite ärenden ändå. Söndagen verkade han bra igen,så det bar iväg till Zandvoort på en slags bilträff/race´,det är ju det våra helger kommer gå till nu med raggarbil å allt... hihihi
Det skiljer sig lite på raggarna här och raggarna hemma- här är det mycket yngre killar som har 'raggar'bilar och så spelar dom gärna techno i sina.....ajajajaj eller så är det Rockabilly stilen som gäller! Raggarna hemma är ju lite mera 'bösiga',med söndriga jeansjackor och skinnvästar och Eddie Medusa i högtalarna! ;)
Solen lyste men det var ganska kallt,men eftersom Zandvoort ligger precis vid havet så blev det ju såklart en tur på stranden oxå och middag blev givetvis fisk från 'fiskbilståndet' med massa goa grejer!

Idag är tyvärr Anton sjuk igen med feber och jättesvullna halsmandlar....


Två coola kids!
Raggare äter oxå glass....

Emily med en jätteräka!

Vår stolthet,Mustang Sally;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

goa, coooooola barn ni har!! Nice pics! =)Låter som om ni hade en trevlig "raggar"-dag! ;)

Anonym sa...

Du fick inte liiite vibbar ifrån Bollebygdstiden då?? ;)

Kram Martina.

Anonym sa...

Vilka söta små raggare.....Kram mormor