tisdag 1 april 2008
Revolvrar och pudlar
Ikvall ar det meningen att jag och min man ska ga och se Velvet Revolver (med ex Guns n Roses Slash),men nar jag skriver detta har vi annu inte hittat en barnvakt....sa vi far val se om jag far stanna hemma istallet. MEN The Poodles kommer ju hit till Holland pa fredag ,egentligen har vi ju varan manadstjejtraff da,men an sa lange ar det bara jag,Cissi och Emma som kan,sa da tyckte vi det skulle vara kul att ga pa Pudlarna istallet,for tjejtraffarna kommer ju igen varje manad men det gor ju inte The Poodles inte! ;) Sa pa med skinnbrallorna och bandanas i haret for har ska rockas!! :))
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
hihi! det ska bli så kul! rockar för fullt med ipoden ;) Gud vad ska jag ha på mig!!!
Låter roligt!! Rocka lite för mig me, de va längesen!! hihi! =)Headbanga inte för mkt...;)hahaha!
Glöm inte att tupera håret. Själv låter jag som Bonnie Tyler, dock inte på grund av för mycket rockande. Kram! Therese
Ni är väl med pudlarna ´as I write´. Hoppas det var rackarns trevligt. Kram-T
Skicka en kommentar