What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
torsdag 10 april 2008
Oh just det ja,vi har ju beställt resa till Kanada oxå! Den 21:a juni till 7 juli åker vi dit. Vi sparade ca 13000 kr på att åka en vecka tidigare än vad vi hade tänkt,helt sjukt! Tänk vad mycket xtra vi kan handla nu! ;))
3 kommentarer:
Men då hinner ni ju med midsommar här innan ni åker! :-) Skönt att det är bokat!
det är helt otroligt att det är sån prisskillnad! tur att ni fick tag på biljetter!
Oj... 13000kr!!?? Tur att ni kunde åka en vecka tidigare då!!
Skicka en kommentar