torsdag 10 april 2008

Nu e det ca 2,5 vecka kvar till Sverigeresa...längtar som vanligt!

3 kommentarer:

Comments by Klint sa...

Samma här. Nedräkningen har börjat. Vi åker den 29e och missar Q-day, men jag väljer Sverige över Q-day anytime. När åker ni?

Anonym sa...

Vi längtar också. Mor o far

Anonym sa...

Åh jag LÄNGTAR oxå!!!!!!!!!! =))