What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
Samma här. Nedräkningen har börjat. Vi åker den 29e och missar Q-day, men jag väljer Sverige över Q-day anytime. När åker ni?
Vi längtar också. Mor o far
Åh jag LÄNGTAR oxå!!!!!!!!!! =))
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Samma här. Nedräkningen har börjat. Vi åker den 29e och missar Q-day, men jag väljer Sverige över Q-day anytime. När åker ni?
Vi längtar också. Mor o far
Åh jag LÄNGTAR oxå!!!!!!!!!! =))
Skicka en kommentar