What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
torsdag 10 april 2008
Vågar man hoppas..
ÄNTLIGEN tagit mig till gymmet igen! 2 ggr har det blivit denna vecka,skulle gått igår oxå,men ett migränanfall fick mig att stanna hemma. Vågar man hoppas att man kan komma igång igen utan att barnen lyckas bli sjuka med en gång..!??
1 kommentar:
Hmmm, nä det gick väl inte....Anton e ju sjuk! =/
Skicka en kommentar