torsdag 10 april 2008

Vågar man hoppas..

ÄNTLIGEN tagit mig till gymmet igen! 2 ggr har det blivit denna vecka,skulle gått igår oxå,men ett migränanfall fick mig att stanna hemma. Vågar man hoppas att man kan komma igång igen utan att barnen lyckas bli sjuka med en gång..!??

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm, nä det gick väl inte....Anton e ju sjuk! =/