Tänk,skrev ju på skoj igår att jag 'tagit mig till gymmet och bara väntar på att nån av barnen blir sjuka' ,jo tjosan det fick jag äta upp iDAG redan!
Anton klagade på huvudvärk på morgonen men han fick alvedon och sen var han ok,så Kirby tog båda barnen till skolan. Jag skulle passa på att handla medans barnen var iväg och åkte iväg till affären. Efter 15 min ringer Kirby och säger att dom ringt från lekskolan och att Anton är sjuk....jaha ja,det var bara för mig att kaasta i dom sista varorna,gå och betala och åka direkt och hämta vår lilla sjukling. Och vi som skulle haft Emma,Oliver,Nina och Ella på besök och Eleanor skulle som vanligt hängt med Emily efter skolan,blev ju inget med det,så nu sitter jag här själv med en sjuk son, en stor limekaka och fint väder ute! Emily fick dock följa med Eleanor hem istället , och så skulle Eleanors mamma Sara ta dom till baletten Förhoppningsvis går denna lilla bacill över fort,för det verkar bara vara feber.
fredag 11 april 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Får hoppas att det inte är samma feber som Oliver hade. Den varade nämligen i 5 dagar...
stackars liten! hoppas han är bättre idag!
Bara han blir frisk. Fika tar vi nästa fredag! Med lite tur har vi fint väder då också!
Ja, vi får hoppas han blir bra snart igen o att han inte smittat nån av er andra!! Pussa den lille plutten!
Skicka en kommentar