Stället dom spelade på var nått inrökt rockhak och vi kände oss rätt vilsna bland dom andra avdankade tyska och holländska 'hårdrockarna' som befann sig i lokalen.....:) Men kanonbra konsert och dom gav järnet även om detta var ett jättelitet ställe och bara ca 150-200 pers. Dom meddelande att dom skulle komma ut efter giget och signera,så givetvis var vi tvunga att stanna kvar och se om vi kunde få pratat några ord med dom,särskilt eftersom vi var dom enda svenskarna på stället. Efter nån halvtimme kom alla bandmedlemmarna ut förutom sångaren(han började få problem med rösten och höll sig undan röken).
Kände mig verkligen som en fjortis igen,och när man nu inte kunde dricka nån öl heller för att lugna sina nerver (jag körde) blev jag riktigt nervös,skittöntigt!!hahaha Men vi fick iallafall pratat med dom alla,och dom blev jätteglada när dom upptäckte att vi var från Sverige och undrade givetvis hur vi hittat dit! ;) Dom sa att denna spelningen var den sämsta hitills i och med att det var så lite folk.... hihi.
Här kommer några bilder, Cissi har fler och bättre,så ni får kolla in hennes blogg senare idag el. imorgon!

5 kommentarer:
Åååååå vad kul!!
Och där har du Kicken oxå ja... ;)
Kram kram Martina.
så nu har jag också bloggat!
Fan så coolt det var!!!!
Åh, tillbaka till dom långhårigas värld.Nu kände du dig allt som en 16-åring igen va ;) Mamsen
Ohhh Yeah!!! ;) Ser ut som att ni hade skoj....!! Like old times! ;)hihihi
Rock it Girl!
Skicka en kommentar