Igarkvall nar vi satt och at sager Emily helt plostligt,pa hollandska, efter att ha tittat pa sin pappa en stund - Jij heeft geen haar dus Jouw hoofd lijkt op een ei met ogen en een mond!!
Oversattning- Eftersom du inte har natt har ser ditt huvud ut som ett agg med ogon och en mun!!! :)) Ja,vad sager man,jag och Kirby skrattde sa tararna sprutade!
tisdag 1 april 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
hihi gud så rolig hon är!! man får höra mycket kul av de små
hahahahahahahahahaha... Hon e ju för go!! Det kan verkligen ploppa ut vad som helst ur barns munnar...! =)) hihihihi! Men vad fick hon det ifrån egentligen!? hahaha!
Sicket Gott skratt jag fick!! Stört skön....
Kram Martina.
Skicka en kommentar