torsdag 10 april 2008

Skogsäventyr och pannkakor med mormor och morfar






3 kommentarer:

Comments by Klint sa...

Det ser nästan ut som höst med alla löv på marken.

Cissi sa...

härligt ser det ut! stort tack igen till dina föräldrar som drog på massa gott från sverige till mig!!!

Anonym sa...

Härligt! =)