torsdag 10 april 2008

Häromkvällens Emily

Det är bara att komma ihåg att 4 åringar säger precis vad dom tycker.... Berättade ju att Kirby fick sig en liten känga av dottern med ägghuvudkommentaren,nu var det MIN tur...
-Mamma!
-Jaa
- Du har popcorn tänder!
-Va??
-Ja,dom e gul,vit,gul,vit sa hon medans hon poängterade att en tand e vit och en tand e gul.....
-Jahaehh ,tack för den!.

Nu fick det mig att få den där tandställningstanken jag hade för några månader sedan att vakna till liv igen...MÅSTE fixa min tänder, men nu måste jag ju bleka dom oxå... ;))

Ja dessa barnmunnar! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, barn e roliga me sina kommentarer!! Jag undrar fortfarande vad dom får allt ifrån...!!??