fredag 25 april 2008

Grattis Fia!!

Stort Grattis älskade lillasyster på födelsedagen!! Hoppas ¨kvantiteten¨ smakar ikväll! ;)
Vi ses på söndag,förväntar oss stor lunchbuffe!! ;) hihi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det förväntar vi oss också ;)Grattis Sofia från mor o far

Anonym sa...

Du o jag får fira oss nån annan dag... när du kommer hit eller när jag kommer t dig!=) Kraam!

Anonym sa...

så härligt att du kan kommunicera med hela familjen denna väg
Härligt för mig att vara med på ett hörn och se att ni alla har det bra
Kram Birgitta 8(ars-Oves syssling)