What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
Det förväntar vi oss också ;)Grattis Sofia från mor o far
Du o jag får fira oss nån annan dag... när du kommer hit eller när jag kommer t dig!=) Kraam!
så härligt att du kan kommunicera med hela familjen denna vägHärligt för mig att vara med på ett hörn och se att ni alla har det bra Kram Birgitta 8(ars-Oves syssling)
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Det förväntar vi oss också ;)Grattis Sofia från mor o far
Du o jag får fira oss nån annan dag... när du kommer hit eller när jag kommer t dig!=) Kraam!
så härligt att du kan kommunicera med hela familjen denna väg
Härligt för mig att vara med på ett hörn och se att ni alla har det bra
Kram Birgitta 8(ars-Oves syssling)
Skicka en kommentar